خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 08:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سیاهکلی خبر داد

تخصیص قیر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس از تخصیص قیر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی قزوین خبر داد.

 لطف اله سیاه کلی  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره  به نشست با راه و شهرسازی گفت: در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.



وی افزود: در این نشست در خصوص تخصیص قیر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در راستای بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی و دستورات لازم به منظور تسریع در اجرای فاز یک پروژه مسیر قزوین به تنکابن صورت گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در این دیدار وزیر راه به اداره راه و شهرسازی قزوین به منظور اقدام جهادی در راستای ساخت مسکن ملی همانند سنوات گذشته تاکید داشت و موافقت به منظور تغییر کاربری ۵ هکتار زمین متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در راستای ساخت مسکن ملی برای کارکنان این دانشگاه در ضلع شمالی اتوبان تهران به زنجان صورت گرفت.



سیاهکلی اضافه کرد: همچنین وزیر راه دستورات لازم مبنی بر اولویت قرار دادن موضوع شهر شدن روستای نصرت و موافقت با بازگشایی مجدد مسیر فرعی دسترسی به شهر اقبالیه از اتوبان تهران به زنجان و صدور مجوز توقف قطار تهران به تبریز در ایستگاه شهر آبیک را صادر نمود و تسریع در صدور اسناد مالکین پلاک ۳۸ اسماعیل آباد و اتمام توافق با مالکین توسط اداره راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این دیدار صورت گرفت./



 پایان پیام

  • کد خبر : 373469
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار